neděle 18. května 2014

Fitness zápisník

... vždycky jsem měla ráda přehled a ve všem nějaký systém... a možná tím taky omlouvám svou slabost pro nejrůznější deníčky pevné vazby, kam mi bývá zpočátku líto psát :D ...

Ke svému tělu jsem si vybudovala kladný vztah... Není divu. Měla jsem k tomu dobrý předpoklad - žila jsem výhradně sportem a ten se umí na postavě moc hezky projevit jak je známo.

Časem přišlo sedavé zaměstnání a odbývání jídla, nedostatek času na sport a únava. Ano, ano - na chvíli jsem podlehla těm lidmi tolik oblíbeným výmluvám. Naštěstí jsem si tyto chyby uvědomila - což je první krok na cestě k úspěchu. Připustit si, že má člověk čas nebo výmluvy ... i když to možná zní maličko tvrdě.

Řekněme, že nejen morálku u cvičení, ale i ve stravování podpoří FITNESS ZÁPISNÍK (cvičení, strava, změny tělesné hmotnosti a proporcí) o čemž mě přesvědčila vlastní zkušenost. A další velké plus vedení takového deníčku je motivace - snad každého potěší vidět své výsledky a pokroky :) ...a už jen to posune člověka dál.

Zápisky nám poskytují i jednu krásnou možnost. Možnost poznat sebe sama, sledovat reakce svého těla na různé cvičební programy a jídelníčky, mít přehled kdy spalujeme nejvíc a kdy ne. Není nic jednoduššího než tyto poznatky využít ve svůj prospěch.
Už to není jen bádání ,,coby kdyby,, ale jasné odpovědi... na které mnozí čekají :). Myslím, že tento deník by měl mít každý a v první řadě začátečníci.


... a tady je můj protentokrát elegantní a decentní úlovek :).



Žádné komentáře:

Okomentovat